Managementul hotelier & servicii conexe

Organizarea activitatii unui hotel este expresia unei politici manageriale, in functie de tipul, capacitatea si de categoria de clasificare a hotelului, dar dincolo de aceste considerente, structura organizatorica a unitatii de cazare trebuie sa asigure realizarea obiectivelor specifice a acesteia si anume satisfacerea la un inalt nivel calitativ a exigentilor clientelei in conditii de eficienta economica.

Activitatile specifice hotelului sunt structurate in doua compartimente, pornindu-se la cele doua servicii hoteliere de baza, componente definitorii ale activitatii ospitaliere, cazare si restauratia .

Celelalte activitati, de mare importanta in functionarea optima a hotelului, cum , sunt, aprovizionarea, gestiunea-contabilitatea, resurse umane, vanzari-marketing sunt grupate in compartimente specializate . In divizarea activitatilor din hotel un criteriu important il constituie contactul cu clientul , prestarea directa a serviciilor hoteliere. Personalul care lucreaza in departamentele specifice, cazarea si restauratia, isi desfasoara activitatea predominant in fata clientului, chiar daca nu toate sectoarele componente presteaza constant activitati cu acest specific.

Cu ce te poate ajuta TMC Group

Noi oferim consultanta și suport pentru toate activitatile ce stau la baza functionarii optime a hotelului.

Departamentele precum Sales si Marketing manifesta o importanta care a crescut considerabil, ca urmare a exploziei concurentei pe piata hoteliera, fapt ce impune o strategie bine conturata si o politica agresiva in domeniul vanzarilor – pe care noi o punem la dispozitie prin managementul hotelier pe care il desfasuram.

Pe de alta parte, marile companii hoteliere investesc anual sume considerabile pentru promovarea produselor si a imaginii,  precum si in studierea pietei de referinta si a preferintelor clientilor pentru a veni in intampinarea acestora cu noi produse si servicii, informatii actualizate puse la dispozitie constant de departamentul nostru de Management Hotelier.

Consultanță în politica tarifară

  • Obiectivele economice principale ale oricarui hotel sunt : maximizarea gradului de ocupare, cresterea cifrei de afaceri si implicit maximizarea profitului. La baza intregii activitati de vanzare sta politica de tarife si preturi stabilita de conducerea hotelului impreuna cu departamentul nostru, oferind permanent informatii actualizate din segmentul turistic si tinand cont de: costuri, concurenta si profitul planificat.

 

  • Experiența echipei în domeniul hotelier, studii internaționale în management și turism, deschiderea a peste 7 hoteluri naționale și internaționale, au creat premisele înființării unei noi linii de business, servicii de consultanță și management hotelier, pentru a fi alături de către cei care își doresc o echipă de management care să se ocupe de vânzare, implementare politici hoteliere, recepție, vânzări, marketing, comunicare, PR, siguranță alimentară etc.

Contact

Suntem încântați să descoperim noul tău proiect

Adresă

București

Telefon

+40 734 772 125

E-mail

office@tmcgroup.ro

Social media